پاردیک مش
بازسازی نمای ساختمان با استرچ متال

بازسازی نمای ساختمان با استرچ متال

بهترین راه برای تغییر نمای قدیمی و فرسوده ساختمان به نمای جدید و مدرن، بازسازی نمای ساختمان است. برای بازسازی نمای ساختمان بدون تخریب و با کمترین هزینه بهترین انتخاب، بازسازی نمای ساختمان با استرچ متال ها است. استرچ متال ها همان ورق های فلزی کششی هستند که علاوه بر ظاهر زیبا و مدرن دارای مقاومت بالا و همچنین نصب سریع و آسان هستند.در بازسازی نما با استرچ متال ها، نیازی به تخریب نمای قدیمی نیست و نمای جدید بروی نمای قدیمی بازسازی می شود. در این مقاله قصد داریم به طور کامل انواع پروژه های بازسازی نمای ساختمان با استرچ متال را بررسی نماییم.

چرا باید نمای ساختمان را بازسازی کنیم؟

باتوجه به اینکه نمای ساختمان یکی از اجزاء اصلی در پروژه های ساختمانی به حساب می آید و نمایانگر ظاهر کلی ساختمان می باشد، باید حتما از زیبایی و جذابیت بصری برخوردار باشد. اکثر ساختمان ها پس از گذشت چندین سال دچار فرسودگی می شوند و به طبع نمای ساختمان نیز فرسوده یا قدیمی می شود. بهتر راه برای تغییر نمای قدیمی ساختمان به نمای جدید و مدرن بدون تخریب و با حداقل هزینه، بازسازی نمای ساختمان است.

همه چیز درباره بازسازی نمای ساختمان

زمانی که نمای ساختمان فرسوده یا قدیمی شده باشد و یا به هر دلیلی نیاز به تغییر نمای قدیمی به نمای جدید باشد از بازسازی نمای ساختمان استفاده می شود. در بازسازی، نمای ساختمان تخریب یا تعویض نمی شود بلکه با متریال های مختلف بازسازی یا مرمت می گردد. در این روش، عملیات زیباسازی و مدرنیزه کردن نمای ساختمان به همراه رفع مشکلات و فرسودگی های نمای قدیمی انجام می گردد. در بازسازی نما، ترکیب اصلی نما تغییری نخواهد کرد به همین دلیل از مزیت های این روش می توان به هزینه پایین تر، سرعت عمل بالا و عملیات ساخت و ساز کمتر اشاره کرد.

بازسازی نمای ساختمان با استرچ متال

یکی از جدید ترین نماهای ساختمان، نمای استرچ متال است. نمای استرچ متال با استفاده از ورق های فلزی کششی استرچ متال ایجاد می شود و باتوجه به ظاهر مدرن و شیکی که دارد از نماهای ساختمانی پرطرفدار در چند سال اخیر است. همچنین نمای استرچ متال مزایای فراوانی نسبت به دیگر نماهای ساختمانی دارند که باعث شده برای بازسازی نمای ساختمان نیز از نمای استرچ متال استفاده شود.

نمای استرچ متال برای بازسازی نمای قدیمی ساختمان

برای اجرای بازسازی نمای ساختمان با استرچ متال نیاز به هیچ گونه تغییر یا تخریب نمای قدیمی ساختمان نیست. همچنین برای نصب نمای استرچ متال بروی نمای قبلی نیازی به عملیات ساخت و ساز و ملات کاری نیست و ورق های فلزی استرچ متال به راحتی بروی نمای قدیمی قابل طراحی و نصب با جوش یا پیچ و پرچ هستند. نصب نمای استرچ متال سریع و کم هزینه است به همین خاطر بازسازی نمای ساختمان با استرچ متال ها به خوبی و در زمانی کوتاه می تواند نمای قدیمی و فرسوده ساختمان ها را به یک نمای شیک و مدرن تبدیل می کند. بازسازی نمای ساختمان نسبت به نوسازی نما و تغییر کلی نمای ساختمان کم هزینه تر و مقرون به صرفه است.

هزینه بازسازی نمای ساختمان با استرچ متال

هزینه و قیمت بازسازی نمای ساختمان با استرچ متال نسبت به بازسازی نما با متریال های دیگر مقرون به صرفه تر است و علت این امر قیمت مناسب ورق های استرچ متال در بازار است. وزن نسبتا سبک ورق های فلزی استرچ متال در تعادل قیمت استرچ متال ها تاثیرگذار است. در کل، هزینه و قیمت بازسازی نمای ساختمان با استرچ متال بستگی به متراژ تغییر می کند. همچنین عواملی از جمله تعداد طبقات ساختمان، ارتفاع کلی نمای ساختمان، هزینه دستمزد تیم اجرایی، هزینه تاسیسات لازم برای نصب و اجرا بر قیمت نهایی بازسازی نما تاثیرگذار است.

طراحی، نصب و اجرای بازسازی نمای ساختمان با استرچ متال در پاردیک مش

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کامل درباره مزیت های بازسازی نما با استرچ متال را شرح دهیم. با توجه به مزایایی که ورق های کششی استرچ متال در بازسازی نمای پروژه های ساختمانی دارد می توان گفت نمای استرچ متال یکی از جدیدترین و در عین حال کاربردی ترین نوع نما در عصر حاضر است. همچنین باتوجه به این که تنوع طرح و سایز چشمه های ورق استرچ متال (متال مش) بالا است، این که کدام نوع ورق استرچ متال برای پروژه بازسازی شما مناسب تر است نیاز به مشاوره با متخصصان باتجربه دارد. کارشناسان باتجربه پاردیک مش با سال ها تجربه اجرایی در طراحی، نصب و اجرای بازسازی نما در پروژه های مختلف، در خدمت مشتریان عزیز هستند تا مناسب ترین متریال را پیشنهاد دهند.

مقالات مرتبط

پاردیک مش
نوشتهٔ پیشین
عوامل موثر بر قیمت اکسپندد متال
نوشتهٔ بعدی
ساخت وسایل فلزی با توری لوزی اکسپندد

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید