پاردیک مش
قیمت ورق های اکسپندد متال (متال مش)

عوامل موثر بر قیمت اکسپندد متال

باتوجه به بازار خرید و فروش بالای ورق های اکسپندد متال به عنوان مصالح کارآمد با عملکرد بالا و قیمت مناسب، عوامل متعددی بر قیمت اکسپندد متال ها تاثیرگذار است که در این مقاله به بررسی آن ها می پردازیم. قیمت ورق های اکسپندد متال با توجه به جنس ورق، ضخامت ورق، ابعاد برش، اندازه چشمه، نوع چشمه و… تعیین می گردد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت اکسپندد متال

جنس و متریال ورق

ورق های اکسپندد متال قابلیت تولید با انواع فلزها را دارند، از این رو انواع ورق اکسپندد متال با فلزهایی همچون آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، آهن، مس و غیره تولید می شوند. هر کدام از ورق های اکسپندد متال با جنس های مختلف دارای لیست قیمت متفاوت است. جنس ورق اکسپندد متال از عوامل اصلی در تعیین قیمت اکسپندد متال ها می باشد. مثلا قیمت ورق اکسپندد متال با فولاد ضد زنگ نسبت به قیمت ورق اکسپندد متال با آلومینیوم بسیار بالاتر است.

ابعاد برش ورق

توری های لوزی اکسپندد متال در ابعاد و اندازه های مختلف قابلیت برش دارند، از ابعاد کوچک برای مصارف دکوراتیو گرفته تا ابعاد بسیار عریض در مصارف صنعتی. مشتریان خرید ورق اکسپندد متال در زمان خرید می توانند ابعاد سفارشی خود برای برش ورق ها تعیین کنند. هر نوع ورق اکسپندد دارای پارامترهای مشخصی است که در زمان خرید ورق ها می توان سفارش داد. ابعاد و اندازه برش ورق اکسپندد متال از عوامل تاثیرگذار بر قیمت اکسپندد متال ها می باشد.

ضخامت ورق اکسپندد متال

هر یک از ورق های اکسپندد متال دارای ویژگی های مشخصی هستند که قابلیت سفارش آن در هنگام خرید ورق ها وجود دارد. این ویژگی ها بیشتر مربوط به ضخامت ورق ،قطر ورق، اندازه ی چشمه و غیره می باشد. ضخامت ورق های اکسپندد متال بین ۱ تا ۸ میلی متر متغییر است. هر یک از ورق های تولیدی با ضخامت معین شده برای کاربری خاصی قابل استفاده می باشند، از این رو ضخامت ورق های اکسپندد متال بر قیمت اکسپندد متال نیز تاثیرگذار می باشد.

پوشش رنگی ورق های اکسپندد متال

در ارائه لیست قیمت اکسپندد متال ها آن دسته از ورق هایی که رنگ شده هستند و دارای پوشش رنگی هستند نسبت به ورق های بدون رنگ قیمت بالاتری دارند و طبیعتا تغییر قیمت به دلیل فرآیند رنگ آمیزی ورق ها می باشد که هزینه بر است. رنگ آمیزی ورق های اکسپندد متال معمولا به صورت پودری، الکتروستاتیک و آنودایز می باشد که باتوجه به نوع رنگ آمیزی نیز قیمت ها متفاوت خواهد بود.

هزینه نصب اکسپندد متال

انتخاب توری فلزی اکسپندد متال در مقایسه با دیگر متریال های فلزی انتخاب مقرون به صرفه تری است و علت آن قیمت نسبتا پایین ورق های اکسپندد متال در مقایسه با ورق های فلزی دیگر و همچنین هزینه های پایین برای اجرا و نصب این ورق هاست. نصب ورق های اکسپنددمتال بسیار سریع و آسان انجام می شود و هزینه نصب آن ها بستگی به متراژ مورد نظر برای نصب، نوع کاربری (نما، سقف کاذب، کف، پارتیشن، دیوار حفاظتی و…)، هزینه تجهیزات لازم برای نصب و هزینه پرت های احتمالی و برش ها دارد.

لیست جدید قیمت اکسپندد متال در پاردیک مش

در این مقاله سعی نمودیم عوامل موثر بر قیمت اکسپندد متال را شرح دهیم و شما را با مواردی که باعث تغییر قیمت اکسپندد متال می شود آشنا کنیم، از این رو مشتریان خرید اکسپندد متال در زمان سفارش باید این موضوع را درک کنند که برخی از نقایص ظریف ظاهری مانند لبه های تیز ورق ها یا پارگی های احتمالی کوچک در چشمه می تواند یکپارچگی و مقاومت ورق را کاهش دهد و این مسئله هنگام استفاده در پروژه خطر آفرین باشد.

همچنین لازم به ذکر است که ضخامت ورق های اکسپندد متال متغییر بوده و هر ورق با ضخامت مشخص برای کاربری خاصی تولید می شود. انتخاب ضخامت نادرست موجب ضرر و زیان های سنگین می شود. از این رو پیشنهاد می شود در زمان سفارش و خرید ورق اکسپندد متال همیشه محصولاتی را انتخاب کنید که از استانداردهای ISO پیروی كرده و توسط یك تأمین كننده معتبر و دارای سابقه صنعت عالی تولید شوند.

گروه صنعتی پاردیک مش با سال ها تجربه تخصصی در تولید و اجرای ورق های کششی اکسپندد متال (استرچ متال- متال مش) آماده همکاری جهت فروش و اجرای ورق های کششی با کیفیت و استاندارد در پروژه های خرد و کلان می باشد. همچنین متخصصان پاردیک با سال ها تجربه ی اجرایی در زمینه طراحی و اجرا در پروژه های مختلف، قبل از خرید و انتخاب، مشاوره لازم جهت انتخاب درست را در اختیار مشتریان خود قرار خواهند داد.

مقالات مرتبط

پاردیک مش
نوشتهٔ پیشین
فروش متال مش در سراسر ایران
نوشتهٔ بعدی
بازسازی نمای ساختمان با استرچ متال

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید