پاردیک مش
ساخت انواع وسایل فلزی با توری لوزی اکسپنددمتال

ساخت وسایل فلزی با توری لوزی اکسپندد

ساخت وسایل فلزی مدرن با توری لوزی اکسپندد ایده ای خلاقانه است که می تواند انواع وسایل فلزی شیک و جدید را ارائه کند. توری لوزی اکسپندد متال بافت ظریف و زیبایی دارد که در طراحی و ساخت وسایل دکوراتیو فلزی زیبایی منحصر به فردی خواهد داشت. باتوجه به اینکه استفاده از فلزها در دکوراسیون داخلی بسیار پیشرفت کرده و از انواع وسایل فلزی در طراحی داخلی استفاده می شود در این مقاله سعی داریم در مورد ساخت انواع وسایل فلزی مدرن با توری لوزی اکسپندد متال صحبت کنیم.

انواع توری لوزی اکسپندد در ساخت وسایل دکوراتیو فلزی

توری لوزی اکسپندد قابلیت تولید با ورق های فلزی مختلف را دارا می باشد. انواع توری لوزی اکسپندد با جنس های آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، آهن، مس، استیل و… تولید می شود که برای کاربردهای مختلف در صنایع قابل استفاده می باشد. در ساخت وسایل دکوراتیو فلزی از انواع توری لوزی اکسپندد با متریال های مختلف می توان استفاده کرد. توری لوزی اکسپندد آلومینیومی نسبت به دیگر توری های لوزی ظاهری براق تر و ظریف تر دارد و برای ساخت انواع مجسمه های فلزی، لوستر و آباژور و … قابل استفاده می باشد. توری لوزی اکسپندد استیل برای ساخت انواع وسایل دکوراتیو آشپرخانه از جمله دکورهای تزئینی و میز بار قابل استفاده می باشد.

وسایل فلزی مدرن با توری لوزی اکسپندد

ورق های فلزی اکسپندد متال از جمله ورق های فلزی طرح دار با اشکال مختلف هستند که آن ها را در ساخت انواع وسایل فلزی دکوری محبوب تر می کند. اشکال توری لوزی اکسپندد متنوع بوده و دارای انواع چشمه لوزی، الماسی، چهارگوش های متقارن و نامتقارن، لانه زنبوری و غیره می باشد. سوراخ هایی که در سطح توری لوزی اکسپندد وجود دارد به عنوان چشمه شناخته می شود. عرض و طول این چشمه ها نیز قابل تغییر است و انتخاب های گسترده تری را برای ساخت وسایل مختلف فلزی ایجاد می کند. توری لوزی اکسپندد با وجود اشکال و سوراخ هایی که در سطح خود دارد و همچنین امکان تولید آنها با قطر و اندازه های  باز یا بسته، یکی از متریال های متنوع برای ساخت انواع و اقسام وسایل فلزی می باشند.

در ادامه انواع وسایل دکوراتیو فلزی قابل ساخت با توری لوزی اکسپندد را نام خواهیم برد:

1- ساخت انواع قفسه، کمد، دکور و شلف فلزی با توری لوزی اکسپندد

معمولا استفاده از فلز در دکوراسیون داخلی نسبت به متریال های دیگر همچون چوب، شیشه و… کمتر دیده می شود و شاید بتوان گفت علت این امر ظاهر سرد فلزها باشد. اما مطمئنا اگر به درستی از فلزها در طراحی وسایل دکوراتیو منزل استفاده کرد ظاهری زیبا و شیک را در دکوراسیون ایجاد خواهند کرد. توری لوزی اکسپندد از ورق های فلزی طرحدار به حساب می آید که با ظاهر مدرن و شیکی که دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای طراحی وسایل دکوراتیو فلزی از جمله قفسه، کمد، دکور و شلف های فلزی می باشد. شلف های فلزی که با توری فلزی اکسپندد متال طراحی می شوند سبکی مینیمال و ساده و در عین حال منحصر به فرد را در دکوراسیون داخلی ایجاد می کنند. شلف های فلزی با توری لوزی اکسپندد می توانند دکورهای مدرن و خاصی را به وجود آورند که قسمتی از فضای دکوراسیون شما را بسیار زیبا جلوه دهد. مکان هایی از جمله کنج و گوشه دیوارها، زیر راه پله ها و حتی دیوارهایی که بسیار خالی به چشم می آیند مکان مناسبی برای طراحی شلف و دکورهای فلزی با توری فلزی اکسپندد هستند.

2- ساخت کتابخانه فلزی با توری لوزی اکسپندد

اگر از متریال های تکراری منزلتان خسته شده اید و می خواهید وسایل مدرن و جدید تری داشته باشید بهترین  گزینه استفاده از فلزهاست. با توجه به این که کمتر کسی از فلز در دکوراسیون داخلی خود استفاده می کند استفاده از فلزها در دکوراسیون می تواند جدید، خاص و منحصر به فرد باشد. کتابخانه ها یکی از المان های زیبا در دکوراسیون داخلی به حساب می آیند که همیشه جلب توجه می کنند، معمولا در طراحی کتابخانه های منازل از قفسه های چوبی استفاده می شود که استفاده از متریال چوب به تنهایی، تکراری و یکنواخت شده است. طراحی و ساخت کتابخانه های فلزی با توری لوزی اکسپندد در ترکیب با چوب یا متریال های دیگر، ایده ای جدید و خلاقانه است که می تواند طراحی یکنواخت کتابخانه ها را تغییر دهد و موجب ساخت انواع کتابخانه های فلزی چند بعدی و مدرن شود که نقش مهمی در زیباسازی و مدرنیزه کردن دکوراسیون دارد. توری فلزی اکسپندد متال با وجود چشمه های طرح الماسی با زوایای باز و بسته قابلیت طراحی اشکال هندسی چند بعدی و مدرن را دارد که در ساخت وسایل فلزی دکوری و کتابخانه های فلزی بسیار متفاوت و خاص خواهد بود.

3- ساخت صندلی، میز و پایه فلزی با توری لوزی اکسپندد

طراحی و ساخت میز و صندلی با فلز نسبت به متریال های دیگر می تواند اشکال متنوع تر و جدید تری را خلق کند. فلزها خصوصا توری لوزی اکسپندد قابلیت شکل پذیری و انعطاف پذیری بالایی دارد و همین امر موجب شکل دهی آسان تر و طرح های خلاقانه بیشتری در ساخت انواع میز، صندلی و پایه فلزی شده است.

قفسه کتاب فلزی با توری کششی اکسپندد

باتوجه به دوام و استحکامی که توری فلزی اکسپندد دارد، ساخت انواع میز و صندلی با توری لوزی از ماندگاری خوبی برخوردار است و مناسب استفاده در فضای باز از جمله مبلمان فضای شهری و یا مبلمان باغ و ویلا می باشد. مبلمان ساخته شده با توری لوزی، ضد زنگ و ضد خوردگی هستند و در برابر عوامل مختلف جوی دچار آسیب دیدگی نمی شوند.

4- ساخت فلاور باکس و گلدان فلزی با توری لوزی اکسپندد

گل و گیاهان از المان های زیبا و زنده در دکوراسیون داخلی هستند که طراحی گلدان و باکس های نگهداری آن ها می تواند در زیبایی هر چه بیشتر آن ها نقش داشته باشد. توری لوزی اکسپندد مناسب برای ساخت انواع گلدان فلزی یا فلاورباکس های فلزی خطی و به هم پیوسته است که علاوه بر مدرن و شیک بودن به علت فلزی بودن در اثر آبیاری یا نوردهی دچار مشکل نمی شوند، همچنین متخلخل بودن توری لوزی اکسپندد این امکان را ایجاد می کند که بتوان از آن ها برای بستر دیوارهای سبز و وال گرین ها استفاده کرد و به راحتی گل و گیاه را به صورت عمودی بر توری فلزی اکسپندد طراحی کرد. از توری اکسپندد متال نیز می توان برای پایه فلزی گلدان های گل و گیاه نیز استفاده کرد و یا قفسه و دکورهای فلزی طراحی کرد که انواع گلدان های گل و گیاه را در کنار هم بروی قفسه و دکور فلزی ساخته شده جای داد. همچنین باتوجه به مشبک بودن توری اکسپندد می توان از آن برای طراحی گل ها و گیاهان به صورت آویز استفاده کرد که معمولا در طراحی سقف های کاذب یا سقف بالکن و تراس استفاده می گردد.

5- ساخت لوستر و آباژور فلزی با توری فلزی اکسپندد

امروزه استفاده از لوستر و آباژور با طرح های خلاقانه و جدید بسیار پرطرفدار شده است. لوستر های و چراغ های مدرن در دکوراسیون داخلی نقش مهمی دارند. توری فلزی اکسپندد از جمله متریال های مناسب برای طراحی و ساخت انواع چراغ، لوستر و آباژورهای فلزی می باشد.

 با به کار بردن توری فلزی اکسپندد، می توان انواع و اقسام چراغ و لوسترهای مدرن فلزی را خلق کرد که نمایی زیبا و منحصر به فرد را در دکوراسیون داخلی ایجاد خواهد کرد. توری کششی اکسپندد متال با قابلیت شکل دهی و انعطاف پذیری بالایی که دارد امکان طراحی و ساخت انواع آباژور و لوستر های جدید با طرح های هندسی و مدرن امروزی را داراست. یکی از جذابیت های طراحی توری فلزی اکسپندد به عنوان چراغ خواب، لوستر و آباژور ها، سایه های هندسی زیبایی است که به علت طرحدار بودن توری لوزی در زمان روشن کردن چراغ در مکان ایجاد می شود.

ساخت کتابخانه فلزی با توری فلزی اکسپندد

قابلیت رنگ آمیزی و نورپردازی توری فلزی اکسپندد

دکوراسیون داخلی المان های متنوعی دارد و متریالی می تواند در طراحی داخلی بیشترین کاربرد را داشته باشد که منعطف باشد و بتوان آن را با دیگر المان های موجود در فضا هماهنگ کرد. توری لوزی اکسپندد علاوه بر تنوع بافتی که دارد قابل رنگ آمیزی نیز می باشد. این قابلیت باعث شده که بتوان از توری لوزی اکسپندد با رنگ آمیزی متنوع برای ساخت انواع وسایل فلزی شیک و مدرن استفاده کرد. همچنین به دلیل فلزی بودن توری اکسپندد امکان نورپردازی در آن بسیار آسان است که در نهایت موجب ساخت وسایل فلزی شیک با نورپردازی خاص و مدرن خواهد شد.

فروش انواع توری لوزی اکسپندد متال در پاردیک مش

در این مقاله سعی کردیم شما را با توری اکسپندد متال و نقش آن در ساخت وسایل فلزی دکوراتیو آشنا کنیم، از این رو با توجه به کاربردهای فراوان این محصولات در ساخت وسایل مختلف فلزی و مزایایی که دارند، سعی کنید در زمان خرید توری اکسپندد متال حتما به نمایندگان فروش این توری ها مراجعه کنید و به صورت متفرقه توری های فلزی را خریداری نکنید. گروه صنعتی پاردیک مش از تولید کنندگان برتر توری فلزی اکسپندد متال می باشد که طبق استانداردهای قیمت گذاری آماده فروش انواع توری کششی اکسپندد متال با کیفیت استاندارد می باشد. گروه صنعتی پاردیک مش، تولید کننده، طراح و اجرا کننده انواع توری فلزی اکسپندد در پروژه های مختلف می باشد که با سال ها تجربه در این زمینه، آماده مشاوره های طراحی و اجرا در پروژه های شما می باشد.

مقالات مرتبط

پاردیک مش
نوشتهٔ پیشین
بازسازی نمای ساختمان با استرچ متال
نوشتهٔ بعدی
توری فلزی اکسپندد در صنعت خودرو سازی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید