پاردیک مش
ساخت حفاظ و فنس فلزی با توری لوزی

حفاظ و فنس فلزی با توری لوزی

حفاظ، حصار و فنس های فلزی به منظور ایجاد امنیت طراحی می شوند که برای مرزبندی، مانع رفت و آمد و محافظت از اراضی، باغات و یا مکان های دیگر قابل استفاده هستند. همانطور که اطلاع دارید استفاده از فلزها وتوری لوزی اکسپندد متال در طراحی حصار، فنس و حفاظ های مختلف افزایش پیدا کرده است. متریال‌های فلزی از مقاومت و دوام خوبی برخوردار هستند. توری لوزی کششی از جمله توری های فلزی است که علاوه بر مقاومت، دوام و استحکام از تنوع طرح و جنس برخوردار است. در این مقاله سعی داریم طراحی و اجرای انواع حفاظ و فنس فلزی با توری لوزی کششی را مورد بحث قرار دهیم.

مشاوره خرید انواع ورق ها فلزی کششی کلیک کنید

طراحی حفاظ و فنس فلزی با توری لوزی کششی

توری لوزی کششی با استفاده از ورق های فلزی مختلف تولید می شود که به علت روش تولید آن به صورت کشش و پرس از مقاومت و استحکام بالایی نسبت به دیگر ورق های فلزی برخوردار است. از این رو توری لوزی کششی یکی از بهترین انتخاب ها برای طراحی حفاظ و فنس های فلزی به حساب می آید. شکل ظاهری توری لوزی کششی نسبت به دیگر ورق های فلزی مدرن تر بوده و ظاهری شیک تر دارد.

طراحی حفاظ و فنس فلزی با توری لوزی کششی

طراحی حفاظ و نرده فلزی با مش الماسه کششی، یک راه حل مناسب برای افزایش امنیت و زیبایی فضاهای مختلف است. این نوع نرده‌ها با استفاده از مش‌های الماسه کششی، مقاومت و استحکام بالایی را فراهم می‌کنند و به راحتی در محیط‌های مختلف قابل نصب هستند. طراحی مدرن و قابلیت سفارشی‌سازی این نرده‌ها، آنها را به گزینه‌ای محبوب برای محوطه‌سازی، باغ‌ها و مناطق صنعتی تبدیل کرده است. با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری‌های نوین، می‌توان از این حفاظ‌ها در برابر عوامل محیطی مختلف محافظت کرد و طول عمر آنها را افزایش داد. بیشتر بدانید: افزایش طول عمر توری اکسپندد متال

طراحی حفاظ و فنس فلزی با توری لوزی کششی

ویژگی های توری لوزی در طراحی فنس فلزی

1- مقاومت بالا

 توری های فلزی لوزی قابلیت تولید با متریال های مختلفی از جمله فولاد، آهن، فولاد ضد زنگ، استیل، آلومینیوم و… را دارند، ساخت این توری ها با هر کدام از متریال های ذکر شده نوعی استحکام و مقاومت ساختاری به توری ها می افزاید. علاوه بر جنس این توری ها که از فلزهای مقاوم تهیه می شود، پروسه تولید آن ها که به صورت کشش و پرس همزمان ورق های فلزی است و هیچ گونه برش مقطعی در سطح ورق ها ایجاد نمی کند موجب شده که مقاومت آن ها بیشتر شود.
مقاومت بالای توری های لوزی کششی باعث شده برای کاربردهای مختلف از جمله حفاظ های امنیتی در کارخانجات و مناطق صنعتی، فنس های فلزی برای حصارکشی اراضی و باغات، دیوارهای امنیتی در مناطق حفاظتی و… بتوان استفاده کرد.

بیشتر بدانید: انواع ورق های متال مش و کاربرد آن ها

2- امنیت بالا

فنس و حصارهایی که با استفاده از توری فلزی لوزی ساخته می شود نسبت به حصارهای فلزی معمولی امنیت و مقاومت بیشتری دارد. توری فلزی اکسپندد متال در برابر احتراق، انفجار، ضربه و… از مقاومت بالایی برخودار بوده و همین امر موجب شده که در صورت استفاده در مناطق حفاظتی از امنیت بالایی برخودار باشد. این توری های فلزی باتوجه به ساختار مشبکی که دارند در برابر سخت ترین ضربات و یا برش ها مقاوم بوده و بهترین گزینه برای حصارکشی و موانع رفت و آمد به حساب می آیند.

3- ظاهر مدرن

شکاف یا سوراخ هایی که در سطح ورق های لوزی وجود دارد و به اصطلاح چشمه نامیده می شوند از تنوع طرح بالایی برخوردار هستند. چشمه های توری کششی لوزی دارای اشکال هندسی مختلف از جمله الماسی، شش ضلعی های منظم و نامنظم، بیضی و… هستند. همچنین با تغییر میزان بازشدگی چشمه ها می توان میزان دید را کاهش یا افزایش داد. در مواردی که از توری های کششی لوزی برای ساخت فنس، حصار، درب های امنیتی و… استفاده می شود و دید نامحدود در آن ها از اهمیت بالایی برخودار است می توان از توری هایی با چشمه های کوچکتر استفاده کرد تا مانع دید شود.

بیشتر بدانید: اجرای اکسپندد متال

4- دوام و طول عمر بالا

توری های لوزی نسبت به توری های فلزی معمولی در برابر عوامل مختلف محیطی از طول عمر بیشتری برخوردار هستند. این توری ها نسبت به زنگ زدگی و خورندگی مقاومت خوبی دارند. همچنین توری های لوزی قابلیت رنگ آمیزی به روش های مختلف را دارند که می تواند بر دوام و طول عمر آن ها در برابر شرایط مختلف جوی بیافزاید. باتوجه به ویژگی هایی که از این توری های فلزی ذکر شد مطمئنا استفاده از آن ها نسبت به دیگر توری فلزی مشابه در بازار مقرون به صرفه تر است.

ویژگی های توری لوزی در طراحی فنس فلزی

فروش انواع توری لوزی کششی در پاردیک مش

در این مقاله سعی کردیم شما را با یکی دیگر از کاربرد های فراوان توری لوزی کششی در ساخت حفاظ و فنس های فلزی شما آشنا کنیم، از این رو با توجه به کاربردهای متنوع این محصولات در ساخت وسایل مختلف فلزی از جمله فنس فلزی، حفاظ و حصار فلزی و…، بهتر است در زمان انتخاب و خرید توری کششی لوزی حتما به نمایندگان فروش معتبر این توری ها مراجعه کنید و به صورت متفرقه توری های لوزی را خریداری نکنید.

گروه صنعتی پاردیک مش از تولید کنندگان برتر توری فلزی اکسپندد متال می باشد که طبق استانداردهای قیمت گذاری آماده فروش انواع توری فلزی اکسپندد متال با کیفیت استاندارد می باشد. گروه صنعتی پاردیک مش، تولید کننده، طراح و اجرا کننده انواع توری فلزی اکسپندد در پروژه های مختلف می باشد که با سال ها تجربه در این زمینه، آماده مشاوره های طراحی و اجرا در پروژه های شما می باشد.

مقالات مرتبط

پاردیک مش
نوشتهٔ پیشین
رنگ آمیزی انواع توری لوزی کششی
نوشتهٔ بعدی
نورپردازی نمای اکسپندد متال

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید