پاردیک مش
کاربرد اکسپندد متال در فضای سبز شهری

کاربرد اکسپندد متال در فضای سبز

در این مقاله قصد داریم با کاربردهای اکسپندد متال در فضای سبز آشنا شویم. طراحی فضای سبز شهری نقش مهمی در زیباسازی شهری و حفاظت از محیط زیست دارد. در حال حاضر اکثر کشورهای جهان پروژه هایی گسترده از طراحی فضای سبز شهری در دست اجرا دارند. باتوجه به این که روز به روز بر اهمیت طراحی فضای سبز در شهرها افزوده می شود مواد و متریالی که کمترین میزان آلودگی را داشته باشند و در دسته محصولات سبز قرار گرفته باشند از بهترین انتخاب ها برای استفاده در طراحی فضای سبز شهری به حساب می آیند. ورق های فلزی اکسپندد متال از متریال های مدرن با قابلیت بازیافت به حساب می آیند که از گزینه های قابل پیشرفت در طراحی فضای سبز خواهند بود.

ورق فلزی اکسپندد متال در فضای سبز شهری

باتوجه به این که سرعت آلودگی های محیط زیستی رو به افزایش است، انتخاب مواد و متریال قابل بازیافت که صدمات کمتری برای محیط زیست داشته باشند از موارد مهم به حساب می آید. ورق های فلزی اکسپندد متال از جمله ورق های فلزی طرحدار هستند که در پروسه تولید دارای کمترین ضایعات می باشند و در دسته محصولات قابل بازیافت قرار گرفته اند از این رو استفاده از این ورق ها در پروژه های مختلف ساختمانی، صنعتی، کشاورزی، امنیتی و… می تواند مزایای فراوانی به دنبال داشته باشد. یکی از کاربردهای ورق فلزی اکسپندد متال استفاده از آن ها در طراحی های فضای سبز شهری است. در طراحی فضای سبز شهری المان های زیادی قرار خواهد داشت که مطمئنا متریالی همچون ورق کششی اکسپندد متال با ویژگی ها و مزایای فراوانی که دارد جای پیشرفت زیادی خواهد داشت.

مزایای استفاده از اکسپندد متال در فضای سبز

ورق های اکسپندد متال ویژگی های ساختاری فراوانی دارند که این گونه ورق ها را در میان دیگر ورق های فلزی مشابه متمایز کرده است. ویژگی اصلی ورق اکسپندد متال دوام، استحکام و مقاومت بالای این ورق است. اکسپندد متال در عین حال وزن سبکی دارد و در ابعاد و اندازه های مختلف قابل تولید و برش است و از این رو حمل و نقل این ورق فلزی از سهولت خوبی برخوردار است. ویژگی بعدی این ورق تنوع در طرح، متریال، ابعاد، اندازه، ضخامت و رنگ آمیزی است. همچنین این ورق ها به دلیل ساختار مشبک و سوراخ داری که دارند نورپردازی ویژه ای در شب خواهند داشت.

کاربردهای اکسپندد متال در فضای سبز

کاربرد اکسپندد متال در فضای سبز بسیار گسترده است و هر روز به ایده های جدید و خلاقانه برای کاربرد آن ها افزوده می شود. در ادامه انواع کاربرد اکسپندد متال در فضای سبز شهری را نام می بریم:

کاربرد اکسپندد متال در طراحی دیوار سبز (وال گرین)

استفاده از اکسپندد متال در طراحی دیوار سبز یکی از اصلی ترین موارد استفاده از توری های فلزی اکسپندد متال در طراحی فضای سبز به حساب می آید. همچنین باتوجه به خاصیت ضدزنگ و پوشش رنگی ورق های اکسپندد متال  آبیاری پوشش گیاهی به راحتی قابل انجام است و بستر زیرسازی شده دیوار سبز با اکسپندد متال دچار هیچ گونه آسیب یا زنگ زدگی نمی شوند. از ورق های طرحدار اکسپندد متال برای بستر زیرسازی دیوارهای سبز استفاده می شود به این شکل که تمامی تجهیزات لازم برای بسترسازی وال گرین ها در پشت ورق های اکسپندد متال تعبیه می شود و به دلیل سوراخ دار بودن ورق ها پوشش گیاهی به راحتی بروی سطح ورق ها به اصلاح سوار شده و فیکس می شوند.

اکسپندد متال در وال گرین (دیوار سبز)

اکسپندد متال در طراحی فلاورباکس های فضای سبز

ساختار مشبک، طرح دار و هندسی ورق های اکسپندد متال موجب ایجاد ظاهری شیک و مدرن در ورق های اکسپندد متال گردیده است که این ورق ها به یک گزینه مناسب برای طراحی انواع المان های زیبایی شهری از جمله فلاورباکس های فضای شهری تبدیل کرده است. باتوجه به این که گل کاری و استفاده از گلدان های گل و گیاه در طراحی فضای سبز شهری از اهمیت بالایی برخوردار است یکی از متریال های مناسب برای طراحی فلاورباکس های شهری و گلدان های مدرن به حساب می آید. همچنین دوام و مقاومت بالای اکسپندد متال در طراحی وسایل دکوراتیو فلزی این مزیت را به دنبال دارد که فلاورباکس هایی که با استفاده از آن ها ساخته می شود بالاترین میزان مقاومت را در برابر عوامل جوی مختلف داشته باشند.

اکسپندد متال در طراحی فنس های فضای سبز

ورق های فلزی اکسپندد متال باتوجه به استحکام و دوام بالایی که دارند از بهترین گزینه های برای طراحی فنس و حفاظ در مناطق مختلف شهری هستند. یکی دیگر از کاربرد های اکسپندد متال در فضای سبز استفاده از آنها برای طراحی فنس های فضای سبز و یا حفاظ های پارک و مناطق گلکاری شده با اکسپندد متال ها است. این ورق ها در برابر هر گونه عوامل جوی مقاوم بوده و از لحاظ امنیتی و حافظتی عملکرد خوبی دارند.

فروش انواع ورق اکسپندد متال در پاردیک مش

در این مقاله سعی کردیم کاربردهای اکسپندد متال در فضای سبز را نام ببریم، از این رو با توجه به کاربردهای فراوان این محصولات در طراحی فضای سبز شهری و مزایایی که دارند، سعی کنید در زمان خرید توری اکسپندد متال حتما به نمایندگان فروش این توری ها مراجعه کنید و به صورت متفرقه توری های فلزی را خریداری نکنید. گروه صنعتی پاردیک مش از تولید کنندگان برتر توری فلزی اکسپندد متال می باشد که طبق استانداردهای قیمت گذاری آماده فروش انواع توری کششی اکسپندد متال با کیفیت استاندارد می باشد. گروه صنعتی پاردیک مش، تولید کننده، طراح و اجرا کننده انواع توری فلزی اکسپندد در پروژه های مختلف می باشد که با سال ها تجربه در این زمینه، آماده مشاوره های طراحی و اجرا در پروژه های شما می باشد.

مقالات مرتبط

پاردیک مش
نوشتهٔ پیشین
توری فلزی اکسپندد در صنعت خودرو سازی
نوشتهٔ بعدی
رنگ آمیزی انواع توری لوزی کششی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید